torsdag 27 december 2007

Men jag har i alla fall betalat räkningarna idag.

Jag har köpt högtalare till min dator. De är fräsigt rosa och matchar förhoppningsvis min skrivbordslampa. Eller vad som helst annat. Ronja ligger och sover i soffan men jag funderar på en brysk väckning med borstning, klippning och bad. Då blir hon nog helt fantastiskt glad skulle jag tro... Fryser lite men förkylningen verkar vara på väg att gå över, nu är jag mest rastlös men för trött för att orka styra upp något. Lika bra, kanske poppar lite popcorn sen (om jag orkar diska) och sätter på en film. Eller kollar om burken har något att servera (om den öht känner för att funka idag).

Och just det. Fick tag på en verkstad idag, de öppnar på onsdag så om jag ringer då kunde jag nog få tid rätt snabbt. Sen ska jag testa en grej på egen hand också och se om det bara är min bil som luras med mig. Men det orkade jag inte idag så som med allt annat i mitt liv blev det uppskjutet till imorgon.

Inga kommentarer: