tisdag 25 mars 2008

Ritsch ratsch filibombombom

Jodå, jag har nu överlevt min första vaxning (räknar inte med den gången jag och Lisa vaxade benen på varandra när vi var typ fjorton). Det gjorde rätt ont, men man dog inte. Var förstås lite svårt att slappna av i början men det blev bättre efter ungefär hälften. Sista delen gjorde dessutom inte så farligt ont, värst var de mer "köttiga" delarna eller vad man ska kalla det. Så, här är en länk till stället jag var på och tjejen som gjorde det heter Liza (det är hon som äger stället dessutom). Ifall nån känner för att testa så rekommenderar jag verkligen henne. Tror att det är få människor som kan lyckas få en att känna sig avslappnad samtidigt som man ligger och fläker upp sig och håller isär vissa delar...

Och nej, jag fes INTE :D

Inga kommentarer: