torsdag 14 februari 2008

Alla hjärtans dag. Inte singel i år. Försöker mig på att vara alla-hjärtans-dagig.

Hur väl känner du din pojkvän?

Namn: Sven Marcus Daniel Tegnander

Ögonfärg: Ljusblå

Födelsedag: 10 december

Klädstil: Band-tisha, svarta jeans och converse.

Hårfärg: Mörkbrun

Favoritfärg: Svart tror jag...

Favoritmat: Sushi, allt med ost.

Har han färgat håret nån gång? Jodå. Svart och så har jag hört nåt om att den var blått en gång i hans ungdoms dagar...

Har han klippt sig någon gång? Minst varannan månad hos Stina.

Har han piercat sig? Tuttsen och öronen.

Dricker han? Jepp. Det mesta :P

Röker han? När han blir "tvingad".

Vad heter gatan han bor på? Klippgatan.

Vad har han för mobil? Sony Ericsson. Nån flashig variant.

Vad vill han bli när han blir stor? Rik?

Vad har han för färg i sitt rum? En vägg är brun och guldig, resten är typ krämfärgade.

Har han någon/några systrar? Lillasyster Lena.

Har han någon/några bröder? Storebror Pierre.

Vad tror du att han skulle göra om han vann 1 miljon? Vara ledig ett tag och resa.

Vad brukar han göra efter skolan/jobbet? Antingen hem till mig och slappa, hem till sig och kika på film eller träffa nån av sina pojkvänner och dejta.

Har han bråkat med nån någon gång? Gamla ex tror jag. Annars vet jag inte. Norrlandstempo liksom...

Vad brukar han göra på helgerna? Ut och drägga, hänga med mig eller passa Ronja medan jag dräggar.

Vad har han för musiksmak? Grind, hardcore, black... Sånt oväsen.

Hur träffades ni? Första gången var hemma hos Örjan på efterfest. Första gången på riktigt måste väl ha varit hemma hos Niklas, innan dess hade vi knappt pratat.

Vad påminner dig om honom? Hans doft på kudden, linsvätskan i badrumsskåpet, smutstvätt i tvättkorgen, tomma snusdosor... Saker liksom.

Vad var det första han sa till dig? Hej, kanske?

Vad var det första du sa till honom? Tja, kan jag sno en öl?

Vad brukar ni oftast skicka sms om? Hmm. På dagen om saker som händer eller planer, på kvällen mer godnatt och puss och saknar dig och annat sliskigt :)

Är han beroende av något? Snus och ost?

Vad kallar du honom? Marcus. Eller älskling.

Vad kallar han dig? Märta, milf eller älskling.

Idrottar han? Inte direkt va? Men med en sprillans ny Wii på jobbet kan det nog bli en del framöver...

Vad har ni gemensamt? Båda har opererat bort polyper två gånger. Båda älskar ost. Vi har en hel del gemensamma vänner. Ingen av oss är från Stockholm från början. Vi gillar samma tv-program. Listan kan nog göras lång om jag bara tänker efter...

Om du skulle ge honom en blomma då han fyller år, vilken blomma? Antagligen en plastblomma eller dylikt. Men det känns troligare att jag skulle ge bort en kruka basilika eller nåt åt det hållet...

Om du skulle beskriva honom med 3 ord, vilka skulle det vara? Het, snäll, underbar.

Gillar du honom? Jo, jag gör väl det.

Inga kommentarer: