tisdag 26 februari 2008

Sorry Marcus!

Jo, tentan gick bra. Mycket bra faktiskt. 67/70, I rock!

Och för alla som undrar så ligger Tv4 Science Fiction inte än i något av comhems kanalutbud, men undertecknad lämnade in önskemål om det så vi får väl se om det kommer (nördfaktor, men egentligen inte på mig).

Och jag sitter och letar en vägbeskrivning till Hammarby imorgon när jag ska lämna in en bil där. Suck. Alltså, jag KAN läsa kartor men jag har lite svårt att bena ut vilken väg som är vilken. Det är ju flera där på olika höjd liksom. Och jag har ingen som helst tro på att det bara är att svänga vänster när någon säger åt mig att svänga vänster. Vägbeskrivningar är inte riktigt min grej. Auktoritetsproblem.

Sen fyller bror år idag, grattis till honom!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

inte i kanalutbudet?! Upprörande....hela mitt liv rasar samman nu :(

Märta sa...

Mm, jag förstår att det kan vara lite svårt att smälta. Känns det bättre om jag klär ut mig i plåtkostym och klipper hål i en kartong? Inte?

Anonym sa...

det bästa är om du är naken

Märta sa...

det är ju verkligen inte omöjligt... ;)