måndag 19 maj 2008

Hemma och vattnar blommorna typ.

Jag är sjuk. Har varit sjuk sen i lördags och mår verkligen bajs. Känns som att det är min årliga halsinfektion som kommer och hälsar på. Kittlar lite i öronen också så det är bara att hoppas på att inget rör sig ditåt. Jag är jättehungrig, men har samtidigt sjukt dålig aptit = kräsen. Dålig grej när man varken har ork eller pengar (eller nåt gott och vettigt att käka hemma). Får se vad som händer. Kan nån komma hit med mat? Grejen är ju liksom att det lilla jag orkar får jag lägga på att gå ut med Ronja. Hon slutar ju inte vara bajsnödig bara för att jag inte orkar gå ut. Synd. Och eftersom det inte går att kombinera rastning med en sväng till affären så utgår ju turen till affären. Så måste jag in till stan igen också. Helst snart men senare går också bra. Borde duscha men vet inte om det är värt förrän jag rört mig färdigt. Svettas liksom som en liten gris (feber). Slutsvamlat.

Inga kommentarer: