tisdag 20 januari 2009

Halstrade ni

Ska inte hålla er på halster längre. Helgen. Inte så att jag försökt få till en cliffhanger eller så men igår var jag tvungen att gnälla över Konsum så helgen fick liksom inte plats. Den var helt okej. Fredag och firande av Anna var skoj, sen blev det lite vin (såffistikeeeeraaat) på 122. Lördag gryningstid blev jag av med min migränoskuld. Alternativt förvandlades till vampyr. Det lilla lilla dis-ljus man eventuellt kan tänka sig existerade i verkligheten blev för mig det vitaste vita skära-i-ögonen-aj-jag-blöder-starkt. Försökte med kudde för ögonen men fick kvävningskänslor. Spydde. Och hade ONT I HUVUDET. Det enda jag varit med om som varit värre var vinterkräksjukan. Stackars stackars mig. Konsekvensen: missade Kristoffers födelsedagskalas. Tur var att jag mådde bättre i söndags och kunde ta mig ut och luncha med honom. Lite sista chansen sådär, han åkte ju till Indien i måndags och sen vet man ju inte vad som händer, om han kommer hem levande och sådär. Men så var det i alla fall, för alla ni två som läser bloggen och undrade.

Inga kommentarer: