onsdag 10 oktober 2007

Att "göra en pappa"

Jag har många gånger skrattat åt den gången när pappa sa upp vårt teleabonnemang för några år sedan när jag fortfarande bodde där. Han blev sur när han pratade med kundtjänsten och sa alltså upp abonemmanget på stört, vilket innebar att vi var utan telefon ett tag. Jag gjorde en mildare version och såg till att jag får allt inkopplat i samband med avstängningen. MEN, från och med 24 januari är jag stolt, och förhoppningsvis nöjd, kund hos com hem istället. Har precis sagt upp telefoni hos glocalnet samt bredband och tv hos telia. Det kändes bra. Jag tog tag i mitt liv. Så får jag väl stå ut med att störa mig så länge på det som inte funkar som det ska. Nu ska jag fortsätta plugga. För det var det jag höll på med när frustrationen bara trappades upp. Nu känns det bättre.

Inga kommentarer: