onsdag 10 oktober 2007

Jag gillar inte mitt telebolag. Ovanligt va?

Alltså, nu har jag haft Glocalnet på fasta telefonen i typ tre-fyra månader och det är andra gången jag får betalningspåminnelse på fakturan. Första gången fick jag den samtidigt som fakturan som jag inte hade betalat på grund av att de inte hade skrivit ut fullständig adress på den så jag inte hade fått den alls. Den här gången har jag inte heller fått någon faktura för förra månaden. Jag uppskattar verkligen inte att få fakturor i mitten av månaden. Tur att jag hade pengar kvar liksom. Visst, de tar inte ut någon avgift på första påminnelsen men hur kul är det att vara en kund som aldrig betalar i tid? Och, som sagt - jag vill inte ha en faktura som ska betalas snarast i mitten av månaden. Inte nöjd alls. Ringer någon med ett erbjudande så nappar jag direkt på att byta bolag. Tillbaks till gamla pålitliga telia kanske? Där vet man vad man får. Och glocalnet är inte billigare, tror nästan att det är tvärtom med tanke på vad den här räkningen var på. Glocalbajs. Undrar om jag ska ringa och gnälla lite?

Inga kommentarer: