onsdag 24 oktober 2007

Bebisgrejer. Mest.

Jodå, jag överlevde presentationen. Jag körde på att låta gränsen mellan vad jag gjort och vad jag planerar att göra vara osynlig. Då lät det mycket mer seriöst och bra. Lyckat.

Idag har jag klippt lillans klor. Hon protesterade en del till en början men när hon fattade att hon inte hade något val la hon sig i soffan och sket i vilket. Då var det hur lätt som helst. Imorgon ska jag bada henne. Får se hur hon tar det...

Så har de kommit och bytt ut kylen och spisen också. Igår var det de gjorde det. Hur fräscht och fint som helst, förutom att jag redan lyckats slaska ner spisen, men jag ska städa köket imorgon så då blir allt fint och rent igen. Ska nog skura och grejer också, har man en liten bebis som inte är rumsren än så blir ju inte golvet helt hygieniskt, även om hon är duktig på att gå på tidningen.

Inga kommentarer: