måndag 4 juni 2007

Blogmani

Självklart måste jag ju förstås lägga upp minst hundra inlägg efter varandra när jag precis börjat med det här. För att kompensera för att det lätt kommer att bli en tom vecka om ett par dagar.


Det här är vad jag har köpt idag. I vagnen nere på torget. Meningen är att jag ska kila över gatan till Yosabeth och bjuda på efterrätt: jordgubbar med mjölk. Problemet är att jag har en grej för kvalitetskontroll, så om hon inte ringer snart är risken att det mest blir mjölk. Hm. Det är ju inte så snällt av mig. Dealen är så att jag, mot efterrätt, blir bjuden på vin eftersom vi ska bege oss ut ikväll mot bättre vetande (Jag har varit vaken sedan 03.00 och ska upp 08.30 imorgon).

Och det bästa är att jag faktiskt har både duschat och bytt om. Det trodde jag inte om mig själv.

Inga kommentarer: