lördag 7 mars 2009

Inte många rätt...

Det är mycket som är fel just nu. Till de lindrigare sakerna hör att jag har en finne på smalbenet och en nyss ställd självdiagnos vilken resulterade i att jag lider av Mortons syndrom/neurom. Vilket gör pissont. Men det går att andas sig genom det. De värre sakerna sitter mest i huvudet eller är motsatsen till psykosomatiska och får mig att vilja göra dumma saker så de tänker jag inte gå in på. Den enda jag vill prata med i helgen är Marcus (eftersom han är den enda som aldrig triggar igång någon form av stress för min del) så om jag inte svarar så är det för att jag inte har lust. Eller orkar, om det låter finare. Nu borde jag göra middag eller sova för jag vet inte om jag orkar båda. Låt mig bara vara så går det nog över.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kram storasyster!