tisdag 3 juli 2007

Livet på luffen

Dagens grottmänniska: Jag. Ugh. Gick till jobbet utan att ha gått och lagt sig, men hey - jag fyllde ju faktiskt år. Chefen brydde sig inte nämnvärt. Jag var korkad och fattade ingenting av vad någon sa.

Dagens bästa: Kvinnan med skitsnygga skor. "Åh guuuuud vad fina" utbrister jag. Klart hon sa att jag kunde få köpa dem, så nu har jag dem i en påse för provning och hör av mig till henne imorgon om jag vill ha dem eller inte. Shopping på jobbet liksom. Haha. Ja, hon hade med sig extraskor och gick inte barfota resten av dagen.

Sen då? Pizzamoff och sovit hela dagen på Niklas soffa i en svettpöl tillsammans med Yosabeth. Vackert.

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad för skor varf;r ingen bild p[ dom_

Märta sa...

Ett par leopardpumps. Har bara inte orkat/hunnit plocka ur alla bilder ur min kamera från senaste veckan... MEN, de är snorigt snygga :)