torsdag 5 juli 2007

Survivor

Tänk, jag överlevde den här dagen också. Hur bra är jag inte? Men det var hårt. Slarvade som fan med stängningen och kom ändå inte därifrån tidigare. Dåligt jobbat. Annars inga värre missöden idag. Vad jag vet.

Frågan är nu: middag? Ska jag äta eller inte? Är ju inte så hungrig så det känns lite onödigt samtidigt som jag har massa mat i kylen som behöver ätas. Och vad ska jag äta? Världens godaste tomatsås som jag gjorde igår kanske? Lär ju vara ännu godare idag till och med. Men ska jag i så fall göra god pasta till dvs. göra egen och fylla med mozzarella eller vara lat och käka vanlig torkad. Vet inte. Min är ju lätt godare men dels orka palla och dels kommer jag inte att använda all mozzarella och då ska den ligga öppnad i kylen tills nästa gång jag får för mig att äta nåt. Är ju liksom aldrig hemma. Hm. Alla dessa beslut.

Inga kommentarer: