torsdag 29 november 2007

Handyman

Jag har låtit en man fixa något åt mig. Eller, MIN man snarare. Han hängde upp julstjärnan i fönstret igår och jag fick inte hjälpa till. Rätt hett när han stod där på stegen med hammaren i högsta hugg, för han gjorde det ordentligt - ni vet välja ut ställe och se till att stjärnan hängde rakt och inte sladd över hela fönstret och sånt. Jag hade mest tänkt att knyta fast den i gardinstången. Det här blev mycket bättre. Och en ny bra spanvinkel säger jag ju aldrig nej till.

2 kommentarer:

Anonym sa...

du var ju fullt upptagen med att talla på dig själv och kika på löjla, laila, lejla eller vad hon heter ;)

Märta sa...

Tss, missade ju nästan hela första halvan, kunde inte koncentrera mig på tv:n förrän jag spanat in din bakdel i tio minuter. Minst. Men visst, lite lätt skelögdhet får jag ju leva med efter den lilla tilldragelsen...