måndag 12 november 2007

Listjunkie is back.

Haft samlag med fler är 10 stycken?
Jodå.

Har du haft trekant?
Nope. Har nog lite för halvtaskig simultanförmåga för det dessutom.

Brutit ett ben?
Och benet satt i en tå.

Haft sex utomhus?
Japp. Jag tror att tanken bakom det hela var att det skulle vara romantiskt men det var liksom inget romantiskt med det hela i sig.

Utövat mer än tio sexställningar?
Jag vet inte. Hur ska man lyckas räkna?

Bitit någon i tån?
Faktiskt. Flera stycken.

Gjort ett sugmärke på någon?
Nepp. Jag är snäll.

Supit tills du däckat?
Jodå. Ett bra sätt att veta när det är dags att sluta.

Älskat någon så du gråtit?
Njae, inte direkt. Mer indirekt i så fall. Jag vet inte.

Haft sex med någon du knappt känner?
Det har väl hänt.

Tatuerat dig?
Jopp.

Piercat dig (isåfall var)?
Eh, tunga, läpp, näsa, näsa, tutte, öron några gånger. Har bara kvar näsorna och några i öronen.

Pussat en groda?
Självklart. Sen slog jag ihjäl den med en spade. Hemskt.

Hånglat med nån av samma kön?
Jovisst.

Hånglat med någon annans kille/tjej?
Japp.

Hånglat med en kompis kille/tjej?
Nepp.

Haschat?
Jo.

Testat E?
Haha, ja och nej. Det skulle ha varit det men det var det inte. Femton och blåst på språkresa i Malta.

Sniffat?
Nej.

Ätit antidepressiva tabletter?
Jag mår ju bra.

Bott hos en fosterfamilj?
Nej.

Slagit någon du älskar?
Det tror jag inte. I sömnen i så fall.

Spytt på någon?
Äckligt ju.

Varit med barn?
Äckligt ju.

Har du träffat Leif Loket?
Haha, nej.

Köpt kyckling för veckopengen?
Det tror jag knappast.

Blivit omskuren?
Eh, nej.

Träffat någon från internet?
Jodå.

Haft sex med en vuxen när du var barn?
Äckligt ju.

Sugit av en kille?
Jopp.

Slickat en tjej?
I like my sushi dead. And where I can see it.

Varit otrogen?
Icke.

Dyrkat någon känd seriefigur som barn?
Hm, jag ville typ vara Lady Lovelylocks, räknas det?

Inga kommentarer: