onsdag 17 december 2008

Nedräkning

Kom nyss hem från en sväng till farsta där jag uträttat lite ärenden. Insåg dock precis att jag glömt det viktigaste. Nåväl, hinner med det imorgon på väg till bredäng. Vädret är piss så jag är inte överdrivet sugen på någon promenad direkt. Och dessutom har jag tvättid om en halvis. Massa saker att göra idag. Lyckligtsvis innebär inte den övervägande delen sittande framför datorn. Jag är less på sånt och tänker bojkotta datorer hela veckan vi är borta. Skulle vilja stänga av telefon också men kanske inte är en helt bra idé. Nåt kan ju hända så nån måste få tag på mig. Jag längtar tills imorgon. EFTER tentan. Måste hinna ringa Emelie också. Ikväll kanske. Minns jag inte fel så slutar hon tidigt. Bra grej. Synd att vi inte hinner träffas innan jag åker, men man hinner inte allt helt enkelt, och det vore ju synd att stressa för att få till det. Samtidigt som det är lite konstigt att Marcus träffar henne oftare än jag. Typ. Jag vill sova. Jag SKA INTE sova. Förrän ikväll. När jag är klar. Oavsett hur sent det blir.

Inga kommentarer: