torsdag 18 december 2008

Snart kommer tomten

Är det inte hur kul som helst att en av de svarta tjejerna i Top Model 9 heter Ebony och en annan heter Bianca? Jo, det är det.

Sitter och sminkar och fixar lite inför ikväll när tanken är att jag ska vara snygg (Ofett hår och inte mjukisbyxor alltså). Imorgon bitti bär det av mot snöigare breddgrader (Okej, breddgradsbyte är kanske tveksamt men en 60 mil på en höft i alla fall) och jag hoppas på att jag inte är bakfull. Och om jag är bakfull vill jag vara det efter 08.00, när tåget redan har gått. Tack snälla gud. Ronja är dumpad och det är konstigt. Jag kollar liksom efter i soffan så jag inte sätter mig på henne. Och sånt. Men det blir ju en Isa istället. Lite större, lite krulligare och lite dampigare. Som Ronja gånger två kan man väl säga.

Ja, det var väl bara det. God Jul allihopa!

Inga kommentarer: