onsdag 3 december 2008

Nya vanor och dåliga vanor

Ett av mina nya små vardagsnöjen är att luncha med Marcus. Jag gillar att luncha och jag gillar min pojkvän så det är ju win - win liksom. Vi har fått till det bra senaste veckan med att jag är ute på äventyr kring lunchtid på lagom avstånd från där han jobbar för dagen. Sen är det ju bra grej också eftersom jag är lite upptagentråkigstressad just nu, you can't hurry lunch ju. Idag har jag inte hunnit plugga, har varit runt på massa ärenden mest. Så jag tänkte låta bli att plugga i drygt två timmar till och roa mig med annat = kolla på Sex and the City-filmen som kom i lådan idag. Och dricka vin. Jag köpte snorbilligt vin på systemet idag. Som kompensation för att jag inte kan röka mig igenom filmen (som jag gjorde när jag kollade igenom boxen när jag precis skaffat den. Fast då drack jag ju cocktails samtidigt också...). Så vi får väl se om jag är i skick att plugga sen eller om jag ska försöka ta igen sömnen jag inte fick inatt. Så är det. Ciao.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men darling.. Har du slutat röka eller bara.. ja, du vet, inte röker..?