onsdag 10 december 2008

Nej det är ingen vanlig dag...

Hurra hurra hurra för Marcus på födelsedagen! Temat för kvällens meny är ost, allt innehåller ost (utom extra-efterrätten, men den är liksom inte med på riktigt): förrätt, huvudrätt, tillbehöret till huvudrätten samt efterrätten. Tror nog att det kan passa en man med god smak för livet :) Nu har jag "lunch" (outlook-kalendern styr mitt liv) och ska svänga förbi systemet i farsta. Med lite tur hinner jag äta också eftersom jag sov bort frukosten. 13.00 ska jag nämligen vara på plats och plugga igen. Men jag ligger bra till - all mat har jag förberett nu under förmiddagen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Mja, jag tänkte om jag behövde nått för att jag sitter så mycket vid datorn.
Har inget större synfel, liiiiite närsynt bara. Så nu har jag låneglas..