tisdag 28 augusti 2007

Blir någon förvånad?

Nej, jag tvättade inte. Det gick inte. Och jag har så sjukt jävla ont i halsen. Sa till Marie idag att jag trodde att det var halsfluss på gång och jag trodde själv att jag överdrev. Men nej, nu kan jag inte svälja mitt eget saliv utan att grimasera så jag får se om jag pallar med någon middag (Snälla lilla Magnecyl gör ditt jobb). Och jag tycker så otroligt synd om mig själv och misstänker nästan feber (jag är gråtfärdig, ok? Blir som ett litet barn när jag får feber). Men handla måste jag komma iväg och göra i alla fall. Och försöka orka boka en tvättid imorgon, har hela dagen på mig (blir jag inte bättre tänker jag inte träna).

Och jag vill verkligen inte vara sjuk. Jag är dålig på det. Blir rastlös och övergiven och den här helgen är inte idealisk för att känna sig rastlös och övergiven. Fan.

Inga kommentarer: