torsdag 16 augusti 2007

Hur gor djur?

Efter 21 timmars resa kom vi fram till Amsterdam igar morse vid 8. Inte riktigt enligt planerna kan man saga... Men men, trots att vi var trotta och slitna hann vi med att sova ett par timmar och gora stan sen, shoppa lite och sa. Sen hem till hotellet och sova en stund till och gora oss i ordning och ga ut. Kakade pa en italiensk restaurang (Nu blir du avundsjuk: Lasagne quattro formaggio, vegetarisk dessutom...) och sen gick vi och tog ett par ol pa en uteservering innan vi drog till ett stalle dar vi skulle traffa en snubbe som bor har. Val dar blev vi bjudna pa drinkar (Cocktail night, 5€ styck) och blev kvar nagon timme eller sa innan det var dags att rora oss vidare. Nasta stalle hade massa sprit och bondgardstema (las: killar i bunny-drakter). Jag kom over en av badankorna som stod pa bardisken - ren lycka :P Sen dansade vi hela natten och Kristoffer fick ragg sa nu sitter jag i hotellreceptionen och later de tu fa utlopp for sina, under natten, undertryckta lustar. Jag tror att jag ringer innan jag gar upp igen, for min egen skull :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

lasagne quattro formaggi....åh, jag saknar ord

Märta sa...

Haha, och definitivt komaklassat :P Kanske skulle ta och laga nagon variant av harligheten nar jag kommer hem?

Anonym sa...

ja ja ja!!!!