fredag 3 augusti 2007

Knas

Två nätter i rad har jag haft samma dröm. Eller inte riktigt samma för allt ser inte likadant ut, men samma grej liksom. Jag är i min lägenhet och så upptäcker jag nya rum. Jag öppnar dörrar som jag alltid trott varit garderobsdörrar och upptäcker att det är ett helt rum. "Skitbra" tänker jag då. "Då kan jag ju ha sängen/skrivbordet här istället". Första gången hade det nya rummet till och med ett eget badrum. Varför drömmer jag sånt?

Och igår var jag en sväng på (utanför) Pride och drack öl innan vi gick till Patricia för att äta. Tydligen var det beach-party tema vilket jag missat totalt. Tack vare den sena middagen hann jag bli snorfull innan maten kom in. Bra jobbat. Och så var jag trött. Så jag tofflade och drog därifrån efter middagen. Till söder. Jag är glad för det.

Inga kommentarer: