torsdag 23 augusti 2007

Dona

Sitter i telefonkö. Eller satt, för nu piper det upptaget istället. Assholes. Jaja, ringa igen. Kom fram fast nu ska jag ringa till ett annat ställe. Fett seriöst att åtminstone få en grej ur världen idag. Behöver verkligen tvätta också men det finns ingen tid som passar förrän på söndag kväll. Men hellre det än lördag i alla fall. Så, 5/9 07.00 ska jag lämna bilen för programmering och kylfläktsblahablaha. Vackert. Då var det klart. Borde egentligen fixa ett par grejer till men jag vet inte, jag låtsas som att jag fortfarande har semester helt enkelt. Och så är jag lite trött. Idag också. Jag är i alla fall glad att det inte är jag som ska sitta och svettas och stressa idag, så den delen slipper jag ju. Dagens uppdrag nu är väl egentligen att panta lite flaskor så jag kan köpa hem nåt att äta. Men det är ju rätt skönt att bara ligga hemma och slappa med sig själv också. Får se. Ringer någon så är jag eventuellt på men jag lyfter nog inte telefonen själv.

Inga kommentarer: