onsdag 22 augusti 2007

Onsdag

Orkar man ringa de samtal som skulle varit ringda igår idag? Inte det va? Jag ska ju vara duktig på annat håll idag... Jag tar det imorgon. Och tvättar imorgon. Det funkar. Var i skolan igår och reggade och träffade på en kompis från gymnasiet som också ska skriva magisteruppsats den här terminen. Så vi kommer att hänga en gång i veckan numera, onsdagar 16.15-18.00 (vilket är hela mitt ansträngande schema...). Funtar på att ljuga lite för min chef och säga att jag har andra tider än jag har för att få komma åt exakt de tiderna jag vill jobba. Ha. Och vafan att jag hade lovat att jobba på söndag. Men det verkar som att det funkar för både Emelie och Linda att gå på mässan på fredag istället, så det blir ju inget problem. Men jag vill ju ha sovmorgon. Jaja, ska snart ner till Konsum och hämta ut ett jättespännande paket som jag inte vet vad det är. En bomb kanske? Och panta flaskor. Pankis-jag. Och sen träna. Och sen jobba. Och sen träffa Yosabeth. (Och sen till söder? Eller? :P)

Inga kommentarer: