torsdag 3 april 2008

Full rulle

Tentan idag gick väl bra. Väl för att jag blir irriterad över missarna jag gjorde. Fattade inte riktigt vad de var ute efter men gjorde rätt analys. Det borde ju ha gett mig en hint kan man tycka, men nej. Istället för att svara på rätt sätt redovisade jag analysen, så det lär ju inte bli några poäng där alls. I övrigt hade jag bara ett fel men det var bara för att jag inte ansåg att svaret hörde till samma kategori som resten av svaren, så jag svarade med en överkategori kan man väl säga. Så det bryr jag mig inte om. MEN, egentligen borde jag inte klaga överhuvudtaget eftersom jag trots de många missarna kom upp i VG-poäng. Men det stör mig.

På väg hem stannade jag till i Farsta och köpte krukor och blomjord och nu har jag sått tomater, oregano och salvia. Behöver dock en kruka till att så spansk peppar i. Kanske kan ta en sväng i helgen eller så. Och så vill jag ha någon blomma också egentligen, men det ger jag mig inte på att så själv, det blir till att köpa plug and play. Haha.

Nu tvättar jag. Det är skittråkigt och suger röv. Tjo!

Inga kommentarer: