tisdag 8 april 2008

Snusk-tv

För typ en vecka sen dammtorkade jag samtliga pinaler i mitt hem mycket minutiöst. Idag ser jag att det är ett tjockt lager damm på tv:n igen. Jag fattar inte. Det måste ju lätt vara det starkaste argumentet för att skaffa en platt och snäll historia. Står man en decimeter från tv:n känner man liksom hur den försöker suga in en som i ett svart hål - precis så statisk är den. Jag gillar inte damm. Blä.

Annat snusk på tv: bästa porrfilmstiteln måste ju lätt vara Fuck. Titeln säger allt liksom. Sen att den sög (haha) och var ganska långtråkig var ju en besvikelse. Massa estettjafs mest (först i barbarkläder, sen i 1700-tals utstyrslar, sen kostymklädda män och kvinnor som serveras på stora silverfat...). Varför ska det vara så svårt att visa lite bra porr på tv?

Inga kommentarer: