onsdag 30 april 2008

Prioblem

Jag vet likosm inte i vilken ordning jag ska göra saker. Men jag har inga cigg och röksuget pockar på så det lär ju bli nummer ett: köpa cigg. Men, ska jag slashasa mig dit som jag är eller passa på att klä på mig nåt vettigt innan? Två i en smäll liksom? Eller leder det bara till ytterligare distraktioner såsom diskning, fixning av håret, duschning, whatever? Har ju redan satt igång och pluggat en stund, men det är ju meningen att jag ska ä'gna HELA förmiddagen till det. Och så vet jag inte vad jag har för tidsramar; när Marcus slutar jobbet ska vi åka till Bredäng och byta däck på bilen, men jag vet ju liksom inte om han slutar elva eller tre eller vad som helst däremellan. Uh. Svårtprioriterat.

Och så ömmar armen lite idag. Och alla som har möjlighet borde gå och lämna blod. Det tar inte lång tid alls, kolla bara upp när blodbussen är på lagom avstånd från där du befinner dig och knata dit. Ba gört.

Inga kommentarer: