lördag 5 april 2008

Vårväder

Nu är det vår! Vi köpte mackor på 7 knop i morse och satte oss i vitan och käkade frukost. Lite blåsigt men annars hur skönt som helst! Ronja verkar mer nöjd med att vara hemma hos Marcus också så vi lämnade henne en stund och gick iväg på en mini-shoppingrunda i Ringen. Helt tyst när vi kom hem igen - skönt. Så, det kommande ansträngningsmomentet är att bilen står i Bredäng vilket innebär att jag måste dit innan jag kan dra hem. Måste ha den imorgon när jag ska hämta katterna från Anna. Eller så gör jag det imorgon förmiddag. Fast det blir ju jobbigt då istället. Vi får se. Behöver lite tid till att plugg aikväll också och jag känner inte för att dra hem än. Hm.

Jo, om nån försöker ringa så har jag knappt nåt batteri i mobilen så den är av. Ring Marcus istället. Emelie, om du läser idag - ska vi färga ditt hår imorgon? Hemma hos mig (Anna och katterna ska vara där under visningen av hennes lägenhet)?

Inga kommentarer: