tisdag 4 november 2008

Åh, jag vet inte

Har funnits massa att skriva om egentligen men nu har jag inte gjort det. Och det känns väl lite sådär att dra en tio-dagars-uppdatering. I korta drag: Jag har haft nackspärr, jag har jobbat lite, pluggat massa, gullat ännu mer. Söndagar har blivit veckans ligga-i-sängen-hela-dagen-dag i vår lilla familj, mycket nöjd med det. Biljetter till Dorotea över jul är svindyra och det kanske blir bil i alla fall. Inget mer har pajat sen sist (tror jag). Allhelgona var skoj, tokigt, fullt och dansigt. Idag har jag massa mer att plugga och sen ska jag träffa Thea. Hon har beställt bacon så jag funderar på Spaghetti Carbonara till middag. Nu ska jag läsa ett par timmar innan jag ska till skolan. Tjarrå.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ska bli så fint att se dig!!!!!