onsdag 12 november 2008

I fas. För tillfället.

Det är så skönt när saker tar kortare tid än man tror. Nu har jag skrivit en analys som ska in imorgon och det är bra, jag trodde att jag skulle få sitta med den på eftermiddagen också men nu ska jag bara läsa igenom den och korrigera eventuella fel och sen är den klar. Så planen för resten av dagen är: Göra mig iordning, åka och luncha med mannen, hem och läsa lite, iväg på cellprovtagning vid tre, läsa på lite mer om polysystem theory som jag inte har hajat riktigt och eventuellt börja plugga inför tentan på fredag. Om jag inte känner mig pigg och manad att ta tag i röran hemma. Kanske kolla lite på andra grejer mer men inget som måste sluföras just idag. Bra bra. Borde kanske höra av mig till min nyopererade far också och hära efter hur han mår.

Och tack älskling för den fina väckningen imorse. Den gjorde min dag :)

Inga kommentarer: