onsdag 19 november 2008

Knas

Jag vet inte, jag känner mig lite som en dålig människa idag. Som att jag inte har gjort det jag borde (men det har jag, pluggat hela dagen men däremot inte hunnit så mycket som jag velat) utan, hemska tanke, latat mig. Har en grej kvar (som tar en dryg timma kanske?) som jag måste göra tills imorgon och en annan grej som jag måste börja med om jag ska ha hunnit någon vart tills på fredag. Men just nu pausar jag för middag. Jag tror att jag känner mig dålig för att jag gjort slut på mina pengar (var och handlade mat på "lunchen"). Eller, jag har 85 spänn kvar men är skyldig en kursare en fika på fredag för en tjänst hon gjorde mig. Hoppas det jag handlade räcker tills på tisdag när pengarna kommer. Frysen är ju inte så full längre... Men Ronja har ju mat i alla fall så det löser sig.

Inga kommentarer: