fredag 21 november 2008

Jag bara roar mig...

Det är fredag. Klockan börjar närma sig tolv. Och jag sitter och pluggar. Nästan så man vill gråta. Jag är överspeedad på kaffe och skriver massa osammanhängande dravel då tankegångarna är något för diffusa för att kunna förklaras på ett akademiskt och ...eh, bra sätt. Men det stoppar inte mig. Nej då. Istället för att nöja mig med att slutföra en grej, spara och kolla igenom imorgon eller vilken annan dag som helst innan torsdag skickade jag raskt in den och strök den från att-göra-listan. Jag vill bocka av saker ikväll. Vi får väl se vad han säger. Men med tanke på dagen och tiden lär han ju utgå från att jag var full. Och det är helt okej med mig. Så, vad nu? En liten liten uppgift till tänkte jag påbörja och avsluta. En bok tänkte jag avsluta. Jag skulle vilja hinna något mer, men det är ju en dag imorgon också (alltså, det där var så roligt att jag dör. Just för att det är fredag. Och man borde tänka på att det är en dag imorgon också. Men jag är nykter. Och det jag ska göra imorgon är att plugga. Fattar ni? FATTAR NI!? Okej, inget mer kaffe för min del.). Well, då sätter jag igång med resten då så får vi väl se om jag dyker upp här nåt mer innan jag somnar. Beror väl på hur koffeinruset tänker bete sig...

Inga kommentarer: