onsdag 5 november 2008

Uppsatsarbete

Lite ofokuserad idag. Ostrukturerad också. Dåligt. Ska plugga massa massa men har lite svårt att få ihop det, det blir bara hoppigt liksom. Skriver ett ord här, ett ord där; letar upp lite artiklar som jag inte vet vad jag ska göra med; tar anteckningar från en bok som jag redan har använt som referens. Typ så är det. Sätter mig och gör om sånt jag redan gjort och det har jag inte tid med plus att det är onödigt att bry sig om sånt innan det är dags att börja kolla på formatet i helhet och bestämma exakt hur jag vill att det ska se ut. Framåt är rätt riktning, stampa på stället är fel. Så jag bloggar om det och reder ut tankarna. Om jag kokar lite kaffe kanske det går bättre. Resa mig från stolen och sätta mig igen - på nytt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack själv! Det var FAB.

Hmm, du kanske ska köpa en liiiiten påste chips.. Då kanske du kan fokusera..? ^_~