onsdag 18 februari 2009

Älskade Svenska Bostäder.

Vet ni, en av de främsta anledningarna till att jag skulle vilja flytta är tvättstugan här. Närmare hälften av gångerna jag tvättar bär jag hem blöt tvätt. Och ja, hänger man MASSOR av kläder i torkskåp får man skylla sig själv och inte klaga. Så är inte fallet. TORKTUMLARHELVETET är trasigt igen. IGEN. Hur fan kan de höja hyran när tvättstugan funkar som skit och baksidan här alltid är full med skräp och sopor?? Jag fattar liksom inte. BYT UT TORKTUMLARJÄVELN OCH STÄDA OFTARE FÖR FAN! Jag blir så arg att tårarna nästan tränger fram och vill bara slå nån. Precis så irriterad blir jag. Hade det hänt en eller två gåner - fine. Shit happens. Saker pajar. Men nu har jag bott här i över två år och ser det alltid som en chansning varje gång jag tvättar. Men eftersom det bara finns tre torkskåp till fyra tvättpass kan jag inte ta två stycken och hänga även strumpor och trosor redan från början. Men jag är jävligt sugen på att börja med det.

Nu ska jag tänka ut nåt sätt att jävlas tillbaka med Svenska Bostäder. Hörs sen.

Inga kommentarer: