torsdag 26 februari 2009

Inget nyp i mars

Har tjuvstartat idag redan och fixat till lite gamla dojor som behövde klackas om, då jag hoppas på finväder med pumps i mars. Svajnbilligt i Farsta - ett par pumps och ett par stövletter med något bredare klack för 170 spänn, sammanlagt. Tog en halvis och de tar kort. Gå dit.

Och för de oinvigda: Nej, "inget nyp i mars" innebär INTE att jag inte kommer att släppa till om Marcus är på skändningshumör, utan det är en grupp som finns på fisboken (såklart) som går ut på att man inte ska köpa något NYProducerat under mars månad (inom rimliga gränser, tänker inte soprota efter mat t.ex.). Känns som en bra grej. Dels ekonomiskt med också för att se över sina slit-och-släng-vanor. Så nu vet ni det och kan gå med ni också.

4 kommentarer:

Anonym sa...

skulle det gälla om jag var "på skändningshumör" så skulle du aldrig kunna hålla dig iaf ;D

Märta sa...

Jag vet... ;)

Anonym sa...

Shit vad du kommer ihåg alla nummer! fast jag var ganska bra jag med. jag bodde nog i magen i den lägenheten isåfall. :)

Märta sa...

Jo, man är ju siffermänniska liksom :P