fredag 20 februari 2009

Jag HAR haft bättre flyt i mina dagar...

Okej, såhär:
  • Person 1 kontaktar mig och hänvisar mig till person 2.
  • Jag kontaktar person 2 som sedan hänvisar mig till person 3.
  • Person 3 ska hänvisa mig till person 4. Tyvärr har halva mailet fallit bort, det jag får är: "Hej ! Vi har lov nästa vecka så det blir".

Bådar kanske inte helt gott. Kom nämligen hem från skolan typ fem, innebär att person 3 antagligen har gått hem. Mitt mail kommer med största sannolikhet inte att besvaras idag. Av den lilla snutten mail kan också uttydas att person 3 nog inte kommer att vara anträffbar nästa vecka. Veckan efter nästa vecka på måndagen måste jag ha haft kontakt med person 4 för att på tisdagen gå ut på VFU som behövs för att få godkänt på kursen. Person 4 vet jag alltså inte ännu vem det är. Och nej, det är inte jag som varit ute i dålig tid. Igen. Tur att jag är optimist och tror att person 3 nog kollar sin jobbmail nästa vecka trots ledighet. Och att person 4 är med på noterna redan på måndag och inte har lika lite information som jag. Då kan det bli knivigt...

1 kommentar:

Anonym sa...

titta titta!!!

http://dansedockan.blogspot.com/