fredag 6 februari 2009

Med hopp om klaffning.

Har skickat mail nummer 1 till sist. Var inte så jobbigt som jag föreställde mig (ja jag har problem med att skicka mail, som en hi-tech form av telefonskräck). Förhoppningsvis kommer svar under dagen så jag vet hur jag ska göra med mail nummer 2. Sen har jag ringt ett samtal och väntar på att en människa ska ringa tillbaka. Stör min dag lite då jag helst hade velat ge mig iväg till gymmet nu och plugga resten av eftermiddagen. Men jag vill inte missa samtalet eftersom det är fredag och kan bli svårt att få kontakt igen annars innan helgen. Och på måndag är det för sent. Vilket är bäst att göra med lunchen? Äta nu innan jag tränar trots att det är lite snart efter frukost? Vänta tills efter träning som kommer efter samtal som jag inte vet när det kommer? Och riskera att det blir för tätt inpå middagen? Har tinat kött nämligen så det måste tillagas. Ingen lust att slänga fläskfilé för att jag inte kunde bestämma mig för lunch eller inte. Skönt att man planerar sitt liv så dåligt att man måste hoppas på att andra är snabba i sin respons. Asbra.

Inga kommentarer: