onsdag 22 oktober 2008

Saker som har gått sönder senaste månaden

  • Tanden. Fast den har nog gått sönder under en längre tid, bara att det upptäcktes den här månaden.
  • Djuret. Bakdelen av djuret.
  • Hörlurarna. Mitt fel, jag VET att Ronja rotar i min väska och tuggar i sig skumpropparna så fort jag inte kollar. Men jag tänkte inte på det och lämnade väskan på golvet med iPoden i. Det får jag sota för.
  • Budgeten. Hahaha.
  • Kaffebryggaren. Min finaste fina.
  • Datorn. Kul överraskning i morse. Marcus undersöker möjligheterna att komma åt datan på den. Min uppsats bland annat.
Så vad gör jag ikväll? Jo, jag skriver om en analysuppgift som jag var duktig och gjorde i tid (i torsdags) av just den anledningen att arbetsbördan denna vecka inte behövde utökas. Tack Marcus för lånet av datorn. Tacka vet jag papper och penna. Och nästa människa som säger nåt om back up får en smäll.

Inga kommentarer: