tisdag 22 juli 2008

Bloggbombning

Nytränad och härlig. Gick bra, men skippade ett par övningar när jag började känna mig luftig i huvudet. Har ju som sagt varit sjuk en vecka och då ska man ta det lugnt. Har jag hört. Nu funderar jag över vad jag ska kreativa ihop för mat, blir lite koka soppa på en spik men aptiten är inte riktigt vad den borde än så allt känns blä och tråkigt. Utom sånt jag inte kan laga (eftersom det inte finns att tillgå i skåpen), typ musslor med massa goda grejer, räkmacka, friterad camembert eller rökt renkött med pepparrotspotatissallad. Det är jag sugen på. De fyra grejerna. Böh.

1 kommentar:

Anonym sa...

Precis, det smittar. Men ingen gör något. Kan man kontakta socialen för sånt..? Jag vet inte..

Hurru, vill du ses idag kan jag laga mat till dig. Den bli oftast inge god (maten alltså) MEN jag har konserverade musslor.. ^_^