tisdag 8 juli 2008

Småsvammel

Alltså, jag gillar verkligen Liza, min vaxerska. Den där kontakten jag aldrig lyckats få hos en frisör får jag till med henne. Ni vet, kallprat/småprat som inte bara är ren artighet utan för att det faktiskt är trevligt att kall-/småprata. Och skratta. Samtidigt som man blir vaxad.

Jag har sen jag kom hem bakat bröd till mig själv (måste toksnåla resten av månaden, 41 spänn om dan som ska räcka till allt, även cigg), tupplurat lite och nu ska jag iväg och träffa Anna för att träna och sen hjälpa henne att hänga upp hyllor och tv. Sen ska jag hem och bara vara med mig själv. Kanske kolla på film (haha, jag börjar bli som Marcus, fast då hade jag skrivit kika på film). Ska försöka att inte fastna framför datorn som igår, utan faktiskt komma i säng i vettig tid.

Inga kommentarer: