måndag 7 juli 2008

För att göra tiden fem minuter kortare. STOR skillnad på 8 dagar.

Kom hem från Emelie för ett tag sen. Skulle på middag samt leverera underkläder som hon beställde med det jag bestälde förra veckan. Klart jag glömde ta med bh:n. Suck. Är helt tankspridd idag (eller väldigt fokuserad, fast på fel saker). Men men, bakade bröd innan jag åkte dit, gjorde det på dinkelmjöl och råg, blev riktigt gott och fluffigt men ändå lite knaper i det. Sen gjorde jag musselsoppa till middag till oss. Och Emelie mosade ihop marinerad fetaost som brödpålägg. Lyx... Så blev det ju en liten extrasväng då vi fick åka tillbaka hit och hämta det jag så fint glömde, men nu är jag hemma för kvällen i alla fall. Hörde av Thimmy att de landat i Prag (några timmar sen) så nu hoppas jag bara att mannens mobil inte strular så att man kan få sig ett litet "jaglevermårbraharkulmensaknardigGODNATT"-sms senare ikväll. Det är så fånigt, vi har varit tillsammans i snart ett år men hjärtat hoppar fortfarande till och blir lite extra varmt när jag får sms av honom. Fast å andra sidan är väl fånigt bra, i motsats till slentrian, min värsta skräck.

Inga kommentarer: