lördag 12 juli 2008

Ikväll.

Jag tänkte, hör och häpna, faktiskt klä upp mig ikväll! Händer typ aldrig. Ibland har jag intentionen men det slutar alltid med att jag bangar och skiter i det. Men så går jag ju oftast bara ut på sunkställen också, så då är det bara obekvämt och känns mer eller mindre onödigt och bortslösat. Svart och guld blir det. Haha. Och lackskor. Och nu har jag skrivit det här så då får jag inte banga och vara tråkig. Ibland måste man ju faktiskt vara lite fin också. Plus att det kanske drar uppmärksamhet från håret (som är kycklinggult fortfarande). Men först: jobba.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh du var så fin! Och så blir jag sjuk och tråkig.. Fan va dum jag kände mig.. Men vi vet båda att jag inte kunde rå för det, men jag kände mig så hemsk.. Igår blev jag iaf hemskickad från jobbet.. Papa ville inte ha mig där. men idag tog jag mig hit trots halsont och snörvel.. Fårse om jag svettas bort eller överlever.. Hur som helst har jag ju kolakakorna som väntar på mig där hemma.. =)

Gnisselkänslan gör inte ont!!! Men så är jag en hardcore kindtuggare också.. ^_^

Märta sa...

Känn dig absolut inte dum! Jag hade kul när vi var där men det var fan minst lika bra att däcka i din soffa under Marie Antoinette :P

Jag är också sjuk... hosta och snörvel :(