onsdag 16 juli 2008

Host och snörvel...

Vaknade upp med sjukan igår. Lock för öronen, rinnande snor och hosta som om jag hade tbc. Mycket sexigt. Men men, det dög till Marcus som kom hem i alla fall. Antar att kraven sjunker lite efter en dryg vecka av festivalande :P Så, mesta tiden igår och halva dagen idag spenderades i sängen, stor del sovandes dock (jag vet vad ni tänker, you dirty lobsters... ;)) Ikväll är han på konsert med folk och jag roar mig med tv, dator och te med honung. Halsen känns i alla fall bättre idag än igår. Inte lika rivig liksom. Tycker att han ska komma hem inte alltför sent idag, jag är fortfarande sugen...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oh, jag måste ha smittat dig! Herregud vilken kass person jag ääääääääääääääär!!!!!!!!! Haha, nä, du är en syndare så du kunde ju räknat med att bli sjuk.. Dela säng med mig sådär ;)

ja men vafam, lighyt och zero ÄR samma sak. Bara att det ena är för killar, det andra är för tjejer....
Hon var jobbig.. Sa att hon skulle komma hit och prata med min chef om volymen.. Jaaa, han kommer nog bry sig ^_^

Märta sa...

Mm, verkligen helkass. Haha. Kan ju faktiskt lika gärna vara så att jag redan höll på att bli sjuk. Och ja, är man slampig så är man och då får man skylla sig själv... ;) Men jag börjar bli frisk nu i alla fall. Längtar till gymmet ju :P

Jag älskar när folk hotar att prata med ens chef om grejer. Det är ju oftast deras instruktioner man följt liksom. Haha.