fredag 11 juli 2008

Kladdigt

Alltså, det är ju en grej det här med att jag saknar Marcus och hans närhet rent psykiskt. Men så är det ju en annan del också. Det fysiska. Mina tankar om vad vi har gjort och skulle kunna göra med varandra håller mig vaken om kvällarna. Nu har jag precis pratat med honom i telefon och att veta att han är lika kåt som jag gör inte saken bättre (även om det känns väldigt trevligt...). Jag menar, visst, jag kan ta hand om mig själv. Inga problem på den fronten. Men när det man vill ha är en riktig karl med en fantastisk kropp (på många sätt) som tar en på precis det sätt man vill bli tagen (sorry, inga detaljer ;)) så är det svårt att känna sig tillfredställd med "mindre". Skönt att mer än halva tiden har gått. Skönt att han kommer hem relativt tidigt på tisdag (färre timmar). Skönt att han har lika stark sexdrift som jag. Skönt att bli ordentligt knullad.

Så, det var skönt att skriva av mig. Men min kropp är fortfarande på helspänn.

Inga kommentarer: