tisdag 22 juli 2008

Up with the cock.

Tror att det lönade sig att dega sig genom hela dagen igår. Somnade först vid halv två men vid tio över sex när Ronja var bajsnödig och studsade på min mage hoppade jag upp, gick ut med henne och min vana otrogen gick jag inte och la mig igen. Nej då, jag käkade frukost, ringde och väckte Marcus, hoppade i träningskläderna och nu för en stund sen ringde jag och väckte Anna. Hon var inte riktigt på än men jag ska ringa om en timme igen och se till att hon också kommer med. Så nu tänkte jag röja upp lite i köket (ser ut som att jag har haft fest... det har jag inte) innan jag ringer henne. Bangar hon tar jag mig iväg ändå. Idag har jag friskförklarat mig. Vi får väl se sen hur det blir efter träningen med vafan. Nu har jag inte varit iväg på en vecka eftersom jag varit sjuk och jag börjar bli rastlös i kroppen. Så. Sen ska jag jobba. Hoppas vädret klarnar upp så jag kan vara ute. Det är en bra grej.

Inga kommentarer: