tisdag 26 juni 2007

Glasmästaren

Snygga glasmästaren kom in idag. Han var på spelningen på 44:an igår (jag var inte där). Han var fortfarande full. Definitivt det bästa som hänt på länge; det innebar nämligen att han var social = han pratade med mig. Är jag töntig eller? Har trånat efter människan i två år och ser att han pratar med mig som världens grej. Men men, låt mig ha den. Just det. När han pratade med mig satt jag och Tessan på trappan och han satte sig bredvid. En knapp meter ifrån. I could smell him.

Jo, och han kommer att vara på Debaser ikväll. Synd att jag inte gillar sån musik för nu ska jag ju inte dit. Och det är klart att jag skulle kunna stå ut med musiken men helvete heller att jag pröjsar över 300 spänn. Har jag hållt ut i två år kan jag nog tråna lite till. Jag tror inte att han vill ha mig i alla fall. Men för säkerhets skull kanske jag ska hänga utanför hela kvällen och låtsas som att jag bara gick förbi. Utifall (nej det kommer jag inte för nu ska jag skynda mig till Hässelby och om ett par timmar kommer jag att vara tokfull. Ha!).

Inga kommentarer: