måndag 25 juni 2007

Måndag

Jag försov mig i morse. Jag är van. Jag sträckte mig bara efter telefonen och meddelade trött jag blir sen för att sedan snooza tio minuter till. Sen var jag helt sjukt poppis på jobbet idag. Först kom Oskar och hälsade på mig och hade med sig massa presenter till mig han är bäst i världen. Massa rabarber (kräm förstås och vad mer, förslag? Funtar på matmuffins...), kaffe (hur kan han vara så bhesta att han förstod att det är slut på kaffe i skafferiet och det är det enda jag inte klarar mig utan?), ett urklipp (klart jag ska rama in det) och en bok (som definitivt kan vara intressant att snoka i). Sen kom Niklas & Yosabeth också. Så jag satt mest ner och pladdrade skit hela eftermiddagen. Fler såna dagar i sommar tack!

Och sen sa jag absolut inte nej till att äta kransen-sushi till middag istället för fil. Trodde jag att jag skulle åka raka vägen hem och sova eller? För att det har inträffat ...alls?

Inga kommentarer: