onsdag 13 juni 2007

TV-Shop

Abtronic. Ser det inte helt sjukt obehagligt ut? Det rycker helt okontrollerat i hela överkroppen medan ett påklistrat leende försäkrar att det funkar så bra så och GUUUUUD vad skönt att slippa köra (ja, köra) till gymmet. Jag ska köra till gymmet om en liten stund. Eller gå. Om jag vill få ut lite extra av det.

Däremot skulle jag nog vilja ha en Magic Bullet. För att liksom komplettera min samling som består av en mixerstav med tillhörande visp och mini-hushållsassistent (eller nåt sånt) och en hushållsassistent (med hundra insatser) med tillhörande blender. Det är ju råsaftcentrifugen jag vill åt liksom. Då skulle jag lätt dricka morotsjuice varje dag. (Nej, det skulle jag inte, orka släpa fram grejer och D I S K A. Har ju inte direkt någon diskmaskin).

Jag ÄLSKAR slö-tv. Det är det bästa. Det är det jag har saknat.

Uppdaterad: Jag hade ju nästan glömt - varför skulle någon vilja dricka en frozen margarita ur en plastmugg?! Med handtag?! HAHAHA :D

Inga kommentarer: