tisdag 23 september 2008

Bokar saker i fullklottrad almanacka.

Någonting i kroppen känns lite konstigt men det mesta känns bra. Blir lite för lite plugg den här veckan på grund av för mycket planering och uppstyrning, men det viktigaste hinns med och resten får vänta. Det finns inte så mycket annat att välja på och jag tänker inte gräva ner mig i stressen. Det blir ingen lycklig av.

Och så är det lite konstigt. Jag skickade sms till Emelie igår och grattade på födelsedagen (hade ringt om jag hade vetat om hon jobbade dag eller kväll) men fick inget svar. Fast hon kanske bara inte hade pengar på mobilen. Det vet man ju inte. Ska träffa henne på fredag och gosa lite. Najs.

Och så är det tydligen manuell låda på lånebilen. S p ä n n a n d e .

1 kommentar:

Anonym sa...

Åååh, jag tycker iaf att du är duktig. Du kämpar på, det är värt en eloge. Så varsågod: EN ELOGE!!!!!

Men du, ska vi försöka ses nästa vecka? Jag tänkte att jag tar med mig ständupbiljetterna så slipper ni betala 150/st.. Utan bara 130/st.. =p
vad sägs, bruttan?