torsdag 18 september 2008

Och hur gick det med bilen då?

Jo, såhär: de kunde inte hitta felet på verkstaden så de blir tvugna att kalla in en kille från Citroën Sverige som ska kolla på det. De ringde nyss och sa att han skulle göra det tisdag och onsdag nästa vecka och under tiden får jag en lånebil. Troligen inget häftigare än det jag har, men hoppas kan man ju ;) Så nu ska jag tänka ut hur jag bäst koordinerar tisdag eftersom jag dels har föreläsning på em, dels ska se till att några bredbandssnubbar kommer in, då jag inte får lämna Ronja hemma och till sist då lämna bilen på verkstaden på morgonen. Kan kräva lite planering... Och så måste jag flytta undan lite möbler så de kommer åt. Allt samma dag. Suck.

Så till idag. Nu ska jag diska och fixa lite, sen träna, sen möta Isabella vid två och sitta och plugga med det resten av dagen. Sen får vi se. Stupa i säng vid sju kanske?

Inga kommentarer: